راهنمای چاپ کارت قرعه کشی پی وی سی

معرفي پرينترهاي سوزني و كارت

راهنمای چاپ کارت قرعه کشی پی وی سی

۸۶ بازديد
کارت قرعه کشی چیست؟
کارت قرعه کشی (همچنین به آن اسکرچ آف، بلیط خراش ، بازی فوری، قرعه کشی فوری، خراش، لات اسکروت نیز گفته می شود) کارتی است که برای مسابقات طراحی شده است. اغلب از مقوای نازک یا  PVC برای پنهان کردن پین ها ایجاد می شود، جایی که یک یا چند ناحیه حاوی اطلاعات پنهانی است که می تواند با خراش یک پوشش مات آشکار شود. کارت های قرعه کشی شامل کارت‌های فروخته‌شده برای قمار (به‌ویژه، بازی‌های بخت‌آزمایی)، کارت‌های رایگان برای آزمون‌ها و برای پنهان کردن اطلاعات محرمانه مانند پین‌های کارت‌های تماس تلفنی (که در غیر این صورت شناخته می‌شوند) هستند. به عنوان کارت شارژ و سایر خدمات پیش پرداخت. در برخی موارد، کل ناحیه قابل خراش باید خراشیده شود تا ببینیم آیا جایزه برنده شده است. کارت یا برای برنده شدن یا بازنده شدن چاپ شده است یا برای فاش کردن کد مخفی. نتیجه بستگی به قسمت هایی که خراشیده شده است ندارد. در موارد دیگر، برخی از نواحی اما نه همه آنها را باید خراش بدهید. این ممکن است در یک مسابقه، جایی که ناحیه مربوط به پاسخ درست خراشیده می‌شود، یا در برخی برنامه‌های قمار که بسته به مناطقی که خراشیده می‌شوند، کارت برنده یا بازنده است، اعمال شود. در این موارد، در صورت خراش بیش از حد نواحی، کارت باطل می شود. بعد از باخت، می‌توان تمام قسمت‌ها را خراش داد تا ببیند ، چگونه و چه چیزی می‌توانست با این کارت برنده شود.
 
چرا کارت قرعه کشی باید روی کارت PVC چاپ شود؟
بسیاری از صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان برای جذب مشتریان جدید یا فروش بیشتر محصولات و خدمات خود، اقدام به برگزاری جشنواره و قرعه کشی می‌کنند. معمولا در قرعه کشی‌ها به هر یک از مشتریان یک کد اختصاصی داده می‌شود که به‌عنوان کد شناسایی شخص بوده و در هنگام قرعه کشی به کار می‌رود. بنابراین لازم این است که این کد برای هر مشتری به صورت اختصاصی چاپ شده و مخفی بماند. برای ارائه کد قرعه کشی به افراد راه‌های مختلفی وجود دارد. اما بهترین گزینه برای این منظور چاپ کارت قرعه کشی است.
 
مزایای چاپ کارت قرعه کشی پی وی سی
  • تعامل مخاطبان را افزایش می دهند
تضمین می‌شود که تعامل مشتریان خود را با تبلیغات کارت قرعه کشی خود افزایش دهید زیرا مردم از برنده شدن لذت می‌برند! مردم با پاداش ها به محصولات شما علاقه مند می شوند و چالش ها آنها را مجذوب خود می کند.
 
  • وفاداری مشتری را افزایش می دهند
می توانید یک کارت قرعه کشی به مشتریان فعلی خود ارائه دهید تا از مشتریان برای وفاداری آنها به برند شما تشکر کنید. شما می توانید به همان اندازه به کارمندان برای کار سختی که انجام می دهند پاداش دهید. احتمال خرید مشتریان از شرکتی که رابطه خوبی با آن دارند و مکرراً با آن تعامل دارند و به آن اطمینان دارند. بنابراین، با ارائه دلایل بیشتر برای اعتماد به شما، توجه به نام خود و حفظ شما در ذهن آنها، هنگامی که آنها به محصول یا خدماتی که ارائه می کنید نیاز دارند، شما اولین نام در لیست آنها خواهید بود.
 
  • ایجاد هیجان در مشتری
کارت های قرعه کشی پی وی سی در افزایش آگاهی و ایجاد هیجان مشتری بسیار موثر هستند. آنها می توانند برای جذب مشتریان جدید استفاده شوند تا محصول شما را امتحان کنند و در عین حال از مشتریان وفادار فعلی شما تشکر کنند. همانطور که همه از شانس دریافت یک جایزه لذت می برند. جوایز می توانند دارای ارزش بالا/پایین از جمله فیزیکی، تجربی و پولی باشند. شما باید قبل از چاپ کارت به منبع یابی جایزه و مدیریت برنده نیز رسیدگی کنید.
 
  • خرید تکراری را افزایش می دهد
شانس اضافی برنده شدن جایزه همراه با خرید محصول می تواند محصول را در قفسه برجسته کند و مشتریان جدیدی را برای امتحان محصول شما جذب کند. از این رو این ممکن است منجر به خرید مجدد شود. علاوه بر این، کارت های قرعه کشی پی وی سی یک فرصت ایده آل برای ارائه جوایز کم ارزش و با ارزش هستند. جوایز کم‌ارزش را می‌توان اهدا کرد، مانند مقدار ثابتی پول از خرید بعدی، یعنی کوپن ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی که می‌تواند مشتریان را تشویق به خرید مجدد کند.
 
  • مقرون به صرفه
کمپین های تبلیغاتی کارت قرعه کس می توانند متناسب با بودجه شما تنظیم شوند و در مقایسه با کمپین های تبلیغاتی جایگزین هزینه نسبتاً پایینی دارند. اگر شما یک برند لوکس سطح بالا هستید، یک کارت قرعه کشی پی وی سی ممکن است در بین مخاطبان هدف شما طنین انداز شود.
 
چاپ اسکرچ کارت قرعه کشی PVC
کارت قرعه کشی همانطور که بیان شد باید حاوی یک کد یا شناسه منحصر به فرد باشد که تا پایان قرعه کشی باید محفوظ بماند. یکی از بهترین راه‌ها برای چاپ اطلاعات متغیر و چاپ اطلاعاتی که لازم است مخفی بماند، چاپ کارت رمزدار با اسکرچ است. با به کار بردن این روش می‌توان به هر یک از مشتریان کد قرعه کشی مخصوص به خودشان را ارائه نمود و احتمال هر گونه سوء استفاده در فرایند قرعه کشی از بین می‌رود. چاپ اسکرچ کارت قرعه کشی، امن‌ترین راه برای تبادل اطلاعات به صورت فیزیکی است. در این روش یک لایه محافظ نازک به رنگ نقره‌ای روی اطلاعات مهم و امنیتی مانند رمز قرعه کشی قرار می‌گیرد که مشتریان می‌توانند به راحتی با از بین بردن اسکرچ روی کارت، کد قرعه کشی خود را در اختیار داشته باشند.
 
عملکرد کارت قرعه کشی پی وی سی
مانند کارت های قابل خراش فوق العاده محبوب از کاغذ که برای مدت طولانی وجود داشته اند، کارت های قرعه کشی PVC نیز به همین ترتیب عمل می کنند. بازیکنان با دست یا یک شی تیز تصویر را می خراشند تا یک جایزه در زیر آن آشکار شود. این بر اساس مفهوم قرعه‌کشی است و کمپین‌ها می‌توانند به گونه‌ای طراحی شوند که به تعداد مشخصی از برندگان با پاداشی که ترجیح می‌دهید، اعطا کنند. امکان ایجاد یک سیستم قرعه کشی وجود دارد که به تعداد کمی از بازیکنان جوایزی ارائه می کند یا حتی برای همه یک جایزه ارائه می دهد که از نظر مقدار متفاوت است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.