افزایش فروش با چاپ کارت پی وی سی

معرفي پرينترهاي سوزني و كارت

افزایش فروش با چاپ کارت پی وی سی

۳۲ بازديد
شما به‌عنوان مدیر یک کسب‌وکار یا یک بازاریاب، جهت حضور مؤثر در عرصه فروش و عرضه محصولات خود، باید استراتژی‌های صحیح بازاریابی وایده‌های فروش جذابی داشته باشید. در صورتی که برنامه‌های هدفمندی نداشته باشید، قادر به پیشرفت و رقابت با رقبای خود نخواهید بود. ‌ایده‌های فروش بسیار هستند اما شما باید بهترین‌ها را برای کسب‌وکار خود انتخاب نمایید. انتخاب چند تکنیک فروش کارساز به معنای این نیست که همیشه باید از آن‌ها استفاده شود. این‌ایده با توجه به تغییر در محصولات، مشتریان و شرایط بازار می‌تواند تغییر کند. برای اینکه با چند ترفند مؤثر برای افزایش فروش، مانند چاپ کارت PVC آشنا شوید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.
 
معرفی بهترین ‌ایده‌های فروش محصولات
همانگونه که بیان شدایده‌های زیادی برای فروش محصولات وجود دارد اما شما باید بر اساس هویت کسب‌وکار خود و نوع محصولی که قصد فروش آن را دارید، مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه چند ایده کارآمد را با هم بررسی خواهیم نمود.
۱- اعلام تخفیفات فصلی یا برگزاری حراج‌های مناسبتی
حراج و تخفیفات معمولاً با توجه به فصول، مناسبت‌ها و شرایط خاص در نظر گرفته می‌شوند. البته بهتر است این تخفیف‌ها به اندازه باشد، در غیر اینصورت مشتریان به خصوص اگر کالا ضروری نباشد، منتظر تخفیف‌های مناسبتی شما می‌مانند. الزام نیست که شرایط تخفیف‌ها برای همه مشترک در نظر گرفته شود. می‌توانید برای مشتریان قدیمی خود یک تخفیف و برای مشتریان جدید یا افرادی که مبلغ خرید آن‌ها بالاست، تخفیف‌های متفاوتی قائل شوید. همچنین می‌توانید تخفیف را برای گروهی بزرگ‌تر مانند کارمندان یک سازمان یا شرکت در نظر بگیرید.
 
۲. جذب اعتماد مشتریان
به دست آوردن اعتماد کار ساده‌ای نیست. شما باید راهی پیدا کنید تا به کمک آن بتوانید اعتماد مشتریانتان را جلب نمایید. اگر بتوانید بهترین‌ایده برای فروش بیشتر را پیدا کنید؛ اما موفق نشوید اعتماد مشتریان خود را به دست بیاورید، متأسفانه نمی‌توانید به فروش بیشتر برسید.
 
۳. امکان تست رایگان قبل از خرید
محصولات زیادی هستند که امکان تست آن‌ها پیش از خرید برای مشتری وجود دارد. تست کردن کالا به مشتری کمک می‌کند تا بیشتر به شما و محصولتان اعتماد کند. در برخی مواقع مشتریان برای خرید دو دل هستند. تست محصول این تردید را از بین برده و مشتری را ترغیب به خرید می‌کند.
 
۴. راه‌ اندازی باشگاه مشتریان
ایجاد باشگاه مشتریان، مزایای زیادی دارد؛ با تهیه نرم ‌افزار باشگاه مشتریان و چاپ کارت عضویت برای مشتریان خود می‌توانید یک باشگاه برای مجموعه خود راه‌اندازی کنید. با ثبت نام مشتریان در آن، می‌توانید اطلاعات ارزشمندی مانند نام، شماره همراه، تاریخ تولد، سن، شغل، علایق و... از کاربران و مشتریان خود کسب نمایید. با داشتن این اطلاعات، آپشن‌های زیادی از جمله: اطلاع‌رسانی به مشتریان جهت شرکت در تخفیفات و جشنواره‌های فروش، تبریک تولد مشتری، ایجاد کد تخفیف شخصی‌سازی شده بر اساس سلایق و عادت خرید مشتری را در اختیار خواهید داشت. علاوه‌بر موارد گفته‌شده، ایجاد یک سیستم کسب امتیاز و برگزاری قرعه‌کشی برای کاربرانی که در باشگاه مشتریان شما ثبت‌نام کرده‌اند، باعث ایجاد انگیزه برای خرید بیشتر از شما می‌شود.
 
۵. هدیه دادن به مشتریان
یکی دیگر ازایده‌های جذاب برای افزایش فروش این است که در ازای «خرید تا سقف مبلغی خاص» یا «خرید تعداد خاصی از محصولات»، به مشتریانتان هدیه تقدیم کنید؛ این کار هم باعث خوشحالی و جلب رضایت مشتری می‌شود و هم اینکه انگیزه خرید بیشتر از شما یا معرفی شما به افراد دیگر را ایجاد می‌کند. برای مثال می‌توانید اقدام به چاپ کارت هدیه با مشخصات مجموعه و لوگوی برند خود کنید، و آن را به مشتری اعطا نمایید، تا برای شما جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشد.
 
۶. اعطای کارت تخفیف
این‌ایده فروش، برای هر کسی جذاب است. شما با ارائه بن، کد و یا کارت تخفیف، قادر خواهید بود تا مشتریان خود از سطوح و اقشار مختلف جامعه را به خرید بیشتر از خودتان ترغیب نمایید. شما می‌توانید در آستانه مناسب‌ها به‌جای تخفیفت مناسبتی یا در کنار آن از این نوع تخفیف استفاده کنید. به‌عنوان مثال در نزدیکی روز معلم برای معلمان تخفیف ویژه بگذارید و آن‌ها را برای خرید تشویق کنید.
 
۷. ارائه امکان روش‌های پرداخت متنوع
برخی از افراد توانایی خرید نقدی و پرداخت مبلغ محصول به صورت یکجا را ندارند و یا ترجیح می‌دهند هزینه خرید خود را به‌صورت اقساطی یا چک‌های مدت‌دار پرداخت کنند؛ شما با قرار دادن روش‌های پرداخت گوناگون، می‌توانید مشتریان بالقوه خود را افزایش دهید و به افزایش فروش خود کمک کنید.
 
۸. ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش
بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها، گزینه خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند؛ وجود چنین خدماتی، به مشتری اطمینان خاطر می‌دهد که در صورت بروز مشکلی خاص، به‌راحتی می‌تواند از طریق خود شما، مشکلش را برطرف کند. شایان ذکر است که این خدمات پس از فروش می‌تواند در حوزه تعمیرات، تعویض و حتی پشتیبانی صورت گیرد. کافیست اقدام به چاپ کارت گارانتی برای محصولات خود نمایید و در هنگام خرید به مشتریان ارائه نمایید.
 
سخن پایانی درباره ایده‌های افزایش فروش محصولات
در این مطلب سعی کردیم بهترین، متداول‌ترین و نتیجه‌بخش‌ترین مواردی را که هرکدام می‌توانند یک ایده برای فروش بیشتر باشند، بررسی نماییم. همانطور که می‌دانید، برای افزایش فروش فقط یک راه وجود ندارد؛ شما می‌توانید با ترکیب چندین روش به نتیجه دلخواه خود برسید. امیدواریم که مطالعه‌ این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و با اطلاعاتی که به‌دست آورده‌اید، بتوانید بهترین مسیر برای افزایش فروش و توسعه‌ کسب‌وکار خود را بپیمایید.
 
منبع: ایرنا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.